განმავითარებელი შეფასების ნიმუშები (სამი დონე)
თვითშეფასების რუბრიკა
თვითშეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
ყოველთვის
ზოგ
ჯერ
იშვი
ათად
არასდ
როს
შემიძლია მოპოვებული ინფორმაციის, მასალების, რჩევების ადაპტირება და მათი ადეკვატური გამოყენება
შემიძლია მაქსიმალური წვლილი შევიტანო კათედრის მუშაობაში და მივაწოდო რაც შეიძლება მეტი გამოსადეგი იდეა; კათედრის წევრთა წინადადებების მოსმენა, გათვალისწინება და განვითარება
ყველა დავალებას დროულად და კეთილსინდისიერად ვასრულებ; სამუშაო რესურსები მოწესრიგებულია
ვახერხებ ფაქტების ემოციური მდგომარეობის ადეკვატურად გადმოცემას; ვიცავ საუბრის/დისკუსიის წესებს და შემიძლია კარგი იმპულსების მიცემა ერთობლივი სამუშაოს წარმართვისათვის
ვამჟღავნებ კომპრომისის უნარს; პირადი ინტერესები, თუ საჭიროება მოითხოვს, უკანა პლანზე გადამაქვს; ვახერხებ პრობლემების იდენტიფიცირებას, კონსტრუქციული კრიტიკის მიწოდებასა და დროულ რეაგირებას; შემწევს უნარი, ვაღიარო შეცდომები და დასკვნები გამოვიტანო
განმავითარებელი შეფასებების ნიმუშები
ნიმუში-დაწყებითი კლასების კათედრა
განმავითარებელი შეფასება: მაღალი დონე
მოსწავლის სოციალური და ინტელექტუალური უნარების დახასიათება
მოსწავლე სისტემატურად ასრულებს დავალებებს, არასდროს ავიწყდება სასწავლო ნივთები, არ აცდენს, არ აგვიანებს. იცავს მოსწავლეთა ქცევის კოდექსს, აცნობიერებს თავისსა და სხვის უფლებებს [პასუხისმგებლობა].
თანამშრომლობს ჯგუფებთან მუშაობის დროს. გამოხატავს პატივისცემას განსხვავებული აზრის მიმართ. მეგობრულია და კომუნიკაბელური [თანამშრომლობა].
მონაწილეობს დისკუსიებში, ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას. ბევრ კითხვას სვამს, მაძიებელია. აქვს საინტერესო იდეები [კრიტიკული აზროვნება].
ახარისხებს საჭიროების მიხედვით მოპოვებულ ინფორმაციას, ახერხებს მიღებული ცოდნის დაკავშირებას კონკრეტულ საკითხებთან. ორგანიზებულია, იცავს დროის ლიმიტს, ატარებს ექსპერიმენტს, ახდენს შეფასებასა და ანალიზს. სვამს პრობლემას და განსაზღვრავს გადაჭრის გზებს. მოსწავლემ მონაწილეობა მიიღო სხვადასხვა ოლიმპიადაში: ,,ევერესტი”, ,,კენგურუ”, ,,ბიზნეს ჯგუფი”, ,,ჩაღლარი” და დაჯილდოვდა პირველი ხარისხის დიპლომით [ცოდნის გამოყენება].
ნათლად და გასაგებად გადმოსცემს სათქმელს, ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან. იყენებს საინფორმაციო ტექნოლოგიებს . ფლობს ინფორმაციის მოპოვება–დამუშავების უნარებს [საპრეზენტაციო უნარები].
აქვს პრობლემის გადაჭრის ორიგინალური იდეები. აანალიზებს მოვლენებსა და ფაქტებს. ყოველთვის აქვს განსაკუთრებული ინტერპრეტაცია. შემოქმედია, შეუძლია სხვადასხვა ჟანრისა და სტილის ტექსტის შექმნა [შემოქმედებითობა].
შეუძლია მიღებული შედეგების განზოგადება, კავშირების დამყარება სხვა სტრუქტურებთან, მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება. ახერხებს სხვადასხვა სახით წარმოდგენილი ინფორმაციის ინტერპრეტაციას, ადგენს კავშირებსა და მიმართებებს, აყალიბებს ანალოგიებს, ახდენს საკითხის არსის წარმოჩენას [ლოგიკური აზროვნება].
აქვს მხატვრული შემოქმედებითი უნარები. ხატავს, ძერწავს, მღერის, ცეკვავს, აქვს გამოხატული სახელოვნებო უნარები, დრამატული ნიჭი .
დამრიგებელი:
სკოლის დირექტორი:
ნიმუში -დაწყებითი კლასების კათედრა
განმავითარებელი შეფასება: საშუალო დონე
მოსწავლის სოციალური და ინტელექტუალური უნარების დახასიათება
მოსწავლე სისტემატურად ასრულებს დავალებებს, არასდროს ავიწყდება სასწავლო ნივთები, არ აცდენს, არ აგვიანებს. იცავს მოსწავლეთა ქცევის კოდექსს, აცნობიერებს თავისსა და სხვის უფლებებს [პასუხისმგებლობა].
თანამშრომლობს ჯგუფებთან მუშაობის დროს. გამოხატავს პატივისცემას განსხვავებული აზრის მიმართ. მეგობრულია და კომუნიკაბელური [თანამშრომლობა].
მონაწილეობს დისკუსიებში, ნაკლებად შეუძლია საკუთარი მოსაზრების აგუმენტირებულად დასაბუთება, იდეების გენერაცია [კრიტიკული აზროვნება].
ახარისხებს საჭიროების მიხედვით მოპოვებულ ინფორმაციას, ახერხებს მიღებული ცოდნის დაკავშირებას კონკრეტულ საკითხებთან. ორგანიზებულია, იცავს დროის ლიმიტს, ატარებს ექსპერიმენტს, ახდენს შეფასებასა და ანალიზს. უჭირს პრობლემის გამოყოფა და გადაჭრის გზების პოვნა. მოსწავლემ მონაწილეობა მიიღო სხვადასხვა ოლიმპიადაში: ,,ევერესტი”, ,,კენგურუ”, ,,ბიზნეს ჯგუფი”, ,,ჩაღლარი” და დაჯილდოვდა მესამე ხარისხის დიპლომით [ცოდნის გამოყენება].
ნათლად და გასაგებად გადმოსცემს სათქმელს, ნაკლებად ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან. იყენებს საინფორმაციო ტექნოლოგიებს . ფლობს ინფორმაციის მოპოვება–დამუშავების უნარებს [საპრეზენტაციო უნარები].
აანალიზებს მოვლენებსა და ფაქტებს. ნაკლებად შეუძლია სხვადასხვა ჟანრისა და სტილის ტექსტის შექმნა, მიღებული შედეგების განზოგადება, კავშირების დამყარება სხვა სტრუქტურებთან, მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება. ახერხებს სხვადასხვა სახით წარმოდგენილი ინფორმაციის ინტერპრეტაციას, ადგენს კავშირებსა და მიმართებებს [შემოქმედებითობა, ლიგიკური აზროვნება].
საშუალო დონეზე აქვს განვითარებული მხატვრული შემოქმედებითი უნარები [განსაკუთრებული მახასიათებლები].
დამრიგებელი:
სკოლის დირექტორი:
ნიმუში-დაწყებითი კლასების კათედრა
განმავითარებელი შეფასება: საშუალოზე დაბალი
მოსწავლის სოციალური და ინტელექტუალური უნარების დახასიათება
მოსწავლე სისტემატურად არ ასრულებს დავალებებს, ხშირად ავიწყდება სასწავლო ნივთები, აცდენს და აგვიანებს. ვერ აცნობიერებს მოსწავლეთა ქცევის კოდექსს, თავისსა და სხვის უფლებებს [პასუხისმგებლობა].
ჯგუფებთან მუშაობის დროს უჭირს თანამშრომლობა და თანატოლებთან კომუნიკაციის დამყარება. [თანამშრომლობა].
თავს იკავებს დისკუსიებში მონაწილეობის მიღებისაგან. ნაკლებად შეუძლია საკუთარი მოსაზრების აგუმენტირებულად დასაბუთება, იდეების გენერაცია [კრიტიკული აზროვნება].
ზოგჯერ შეუძლია საჭიროების მიხედვით მოპოვებული ინფორმაციის დახარისხება, მიღებული ცოდნის დაკავშირება კონკრეტულ საკითხებთან, შეფასებისა და ანალიზის გაკეთება. შეძლებისდაგვარად იცავს დროის ლიმიტს. ყოველთვის ვერ ახდენს პრობლემის გამოყოფასა და გადაჭრის გზების პოვნას [ცოდნის გამოყენება].
გასაგებად გადმოსცემს სათქმელს, ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან. სუსტად ფლობს ინფორმაციის მოპოვება–დამუშავების უნარებს [საპრეზენტაციო უნარები].
ვერ აანალიზებს მოვლენებსა და ფაქტებს. ზოგჯერ აქვს ინტერპრეტაციის თავისებური გამოხატულება. ნაკლებად შეუძლია სხვადასხვა ჟანრისა და სტილის ტექსტის შექმნა, მიღებული შედეგების განზოგადება, კავშირების დამყარება სხვა სტრუქტურებთან, მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება. ახერხებს სხვადასხვა სახით წარმოდგენილი ინფორმაციის ინტერპრეტაციას, საკითხის არსის წარმოჩენას [შემოქმედებითობა, ლიგიკური აზროვნება].
საშუალო დონეზე აქვს განვითარებული მხატვრული შემოქმედებითი უნარები [განსაკუთრებული მახასიათებლები].
დამრიგებელი:
სკოლის დირექტორი
განმავითარებელი კომენტარების შეფასების რუბრიკა
მოსწავლის სახელი და გვარი----------------------------------------------------- თარიღი -----------------
კომენტარები
დამაკმაყოფილებელი
ხანდახან დამოუკიდებლად ვერ ართმევს თავს მასწავლებლის მითითებებს, იჩენს ინიციატივას,თუმცა გაუბედავად აფიქსირებს საკუთარ აზრს.არასრულყოფილად ასრულებს მოცემულ დავალებას.თუმცა ამჟღავნებს მონდომებას ცოდნის მიღებისათვის და პოზიტიურად არის განწყობილი სწავლისადმი.მოწესრიგებულია და დისციპლინირებული.
თვითშეფასების რუბრიკა
თვითშეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
ყოველთვის
|
ზოგ
ჯერ
|
იშვი
ათად
|
არასდ
როს
|
შემიძლია მოპოვებული ინფორმაციის, მასალების, რჩევების ადაპტირება და მათი ადეკვატური გამოყენება
| ||||
შემიძლია მაქსიმალური წვლილი შევიტანო კათედრის მუშაობაში და მივაწოდო რაც შეიძლება მეტი გამოსადეგი იდეა; კათედრის წევრთა წინადადებების მოსმენა, გათვალისწინება და განვითარება
| ||||
ყველა დავალებას დროულად და კეთილსინდისიერად ვასრულებ; სამუშაო რესურსები მოწესრიგებულია
| ||||
ვახერხებ ფაქტების ემოციური მდგომარეობის ადეკვატურად გადმოცემას; ვიცავ საუბრის/დისკუსიის წესებს და შემიძლია კარგი იმპულსების მიცემა ერთობლივი სამუშაოს წარმართვისათვის
| ||||
ვამჟღავნებ კომპრომისის უნარს; პირადი ინტერესები, თუ საჭიროება მოითხოვს, უკანა პლანზე გადამაქვს; ვახერხებ პრობლემების იდენტიფიცირებას, კონსტრუქციული კრიტიკის მიწოდებასა და დროულ რეაგირებას; შემწევს უნარი, ვაღიარო შეცდომები და დასკვნები გამოვიტანო
|
განმავითარებელი შეფასებების ნიმუშები
ნიმუში-დაწყებითი კლასების კათედრა
განმავითარებელი შეფასება: მაღალი დონე
მოსწავლის სოციალური და ინტელექტუალური უნარების დახასიათება
მოსწავლე სისტემატურად ასრულებს დავალებებს, არასდროს ავიწყდება სასწავლო ნივთები, არ აცდენს, არ აგვიანებს. იცავს მოსწავლეთა ქცევის კოდექსს, აცნობიერებს თავისსა და სხვის უფლებებს [პასუხისმგებლობა].
თანამშრომლობს ჯგუფებთან მუშაობის დროს. გამოხატავს პატივისცემას განსხვავებული აზრის მიმართ. მეგობრულია და კომუნიკაბელური [თანამშრომლობა].
მონაწილეობს დისკუსიებში, ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას. ბევრ კითხვას სვამს, მაძიებელია. აქვს საინტერესო იდეები [კრიტიკული აზროვნება].
ახარისხებს საჭიროების მიხედვით მოპოვებულ ინფორმაციას, ახერხებს მიღებული ცოდნის დაკავშირებას კონკრეტულ საკითხებთან. ორგანიზებულია, იცავს დროის ლიმიტს, ატარებს ექსპერიმენტს, ახდენს შეფასებასა და ანალიზს. სვამს პრობლემას და განსაზღვრავს გადაჭრის გზებს. მოსწავლემ მონაწილეობა მიიღო სხვადასხვა ოლიმპიადაში: ,,ევერესტი”, ,,კენგურუ”, ,,ბიზნეს ჯგუფი”, ,,ჩაღლარი” და დაჯილდოვდა პირველი ხარისხის დიპლომით [ცოდნის გამოყენება].
ნათლად და გასაგებად გადმოსცემს სათქმელს, ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან. იყენებს საინფორმაციო ტექნოლოგიებს . ფლობს ინფორმაციის მოპოვება–დამუშავების უნარებს [საპრეზენტაციო უნარები].
აქვს პრობლემის გადაჭრის ორიგინალური იდეები. აანალიზებს მოვლენებსა და ფაქტებს. ყოველთვის აქვს განსაკუთრებული ინტერპრეტაცია. შემოქმედია, შეუძლია სხვადასხვა ჟანრისა და სტილის ტექსტის შექმნა [შემოქმედებითობა].
შეუძლია მიღებული შედეგების განზოგადება, კავშირების დამყარება სხვა სტრუქტურებთან, მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება. ახერხებს სხვადასხვა სახით წარმოდგენილი ინფორმაციის ინტერპრეტაციას, ადგენს კავშირებსა და მიმართებებს, აყალიბებს ანალოგიებს, ახდენს საკითხის არსის წარმოჩენას [ლოგიკური აზროვნება].
აქვს მხატვრული შემოქმედებითი უნარები. ხატავს, ძერწავს, მღერის, ცეკვავს, აქვს გამოხატული სახელოვნებო უნარები, დრამატული ნიჭი .
დამრიგებელი:
სკოლის დირექტორი:
ნიმუში -დაწყებითი კლასების კათედრა
განმავითარებელი შეფასება: საშუალო დონე
მოსწავლის სოციალური და ინტელექტუალური უნარების დახასიათება
მოსწავლე სისტემატურად ასრულებს დავალებებს, არასდროს ავიწყდება სასწავლო ნივთები, არ აცდენს, არ აგვიანებს. იცავს მოსწავლეთა ქცევის კოდექსს, აცნობიერებს თავისსა და სხვის უფლებებს [პასუხისმგებლობა].
თანამშრომლობს ჯგუფებთან მუშაობის დროს. გამოხატავს პატივისცემას განსხვავებული აზრის მიმართ. მეგობრულია და კომუნიკაბელური [თანამშრომლობა].
მონაწილეობს დისკუსიებში, ნაკლებად შეუძლია საკუთარი მოსაზრების აგუმენტირებულად დასაბუთება, იდეების გენერაცია [კრიტიკული აზროვნება].
ახარისხებს საჭიროების მიხედვით მოპოვებულ ინფორმაციას, ახერხებს მიღებული ცოდნის დაკავშირებას კონკრეტულ საკითხებთან. ორგანიზებულია, იცავს დროის ლიმიტს, ატარებს ექსპერიმენტს, ახდენს შეფასებასა და ანალიზს. უჭირს პრობლემის გამოყოფა და გადაჭრის გზების პოვნა. მოსწავლემ მონაწილეობა მიიღო სხვადასხვა ოლიმპიადაში: ,,ევერესტი”, ,,კენგურუ”, ,,ბიზნეს ჯგუფი”, ,,ჩაღლარი” და დაჯილდოვდა მესამე ხარისხის დიპლომით [ცოდნის გამოყენება].
ნათლად და გასაგებად გადმოსცემს სათქმელს, ნაკლებად ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან. იყენებს საინფორმაციო ტექნოლოგიებს . ფლობს ინფორმაციის მოპოვება–დამუშავების უნარებს [საპრეზენტაციო უნარები].
აანალიზებს მოვლენებსა და ფაქტებს. ნაკლებად შეუძლია სხვადასხვა ჟანრისა და სტილის ტექსტის შექმნა, მიღებული შედეგების განზოგადება, კავშირების დამყარება სხვა სტრუქტურებთან, მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება. ახერხებს სხვადასხვა სახით წარმოდგენილი ინფორმაციის ინტერპრეტაციას, ადგენს კავშირებსა და მიმართებებს [შემოქმედებითობა, ლიგიკური აზროვნება].
საშუალო დონეზე აქვს განვითარებული მხატვრული შემოქმედებითი უნარები [განსაკუთრებული მახასიათებლები].
დამრიგებელი:
სკოლის დირექტორი:
ნიმუში-დაწყებითი კლასების კათედრა
განმავითარებელი შეფასება: საშუალოზე დაბალი
მოსწავლის სოციალური და ინტელექტუალური უნარების დახასიათება
მოსწავლე სისტემატურად არ ასრულებს დავალებებს, ხშირად ავიწყდება სასწავლო ნივთები, აცდენს და აგვიანებს. ვერ აცნობიერებს მოსწავლეთა ქცევის კოდექსს, თავისსა და სხვის უფლებებს [პასუხისმგებლობა].
ჯგუფებთან მუშაობის დროს უჭირს თანამშრომლობა და თანატოლებთან კომუნიკაციის დამყარება. [თანამშრომლობა].
თავს იკავებს დისკუსიებში მონაწილეობის მიღებისაგან. ნაკლებად შეუძლია საკუთარი მოსაზრების აგუმენტირებულად დასაბუთება, იდეების გენერაცია [კრიტიკული აზროვნება].
ზოგჯერ შეუძლია საჭიროების მიხედვით მოპოვებული ინფორმაციის დახარისხება, მიღებული ცოდნის დაკავშირება კონკრეტულ საკითხებთან, შეფასებისა და ანალიზის გაკეთება. შეძლებისდაგვარად იცავს დროის ლიმიტს. ყოველთვის ვერ ახდენს პრობლემის გამოყოფასა და გადაჭრის გზების პოვნას [ცოდნის გამოყენება].
გასაგებად გადმოსცემს სათქმელს, ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან. სუსტად ფლობს ინფორმაციის მოპოვება–დამუშავების უნარებს [საპრეზენტაციო უნარები].
ვერ აანალიზებს მოვლენებსა და ფაქტებს. ზოგჯერ აქვს ინტერპრეტაციის თავისებური გამოხატულება. ნაკლებად შეუძლია სხვადასხვა ჟანრისა და სტილის ტექსტის შექმნა, მიღებული შედეგების განზოგადება, კავშირების დამყარება სხვა სტრუქტურებთან, მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება. ახერხებს სხვადასხვა სახით წარმოდგენილი ინფორმაციის ინტერპრეტაციას, საკითხის არსის წარმოჩენას [შემოქმედებითობა, ლიგიკური აზროვნება].
საშუალო დონეზე აქვს განვითარებული მხატვრული შემოქმედებითი უნარები [განსაკუთრებული მახასიათებლები].
დამრიგებელი:
სკოლის დირექტორი
განმავითარებელი კომენტარების შეფასების რუბრიკა
მოსწავლის სახელი და გვარი----------------------------------------------------- თარიღი -----------------
კომენტარები
| |
დამაკმაყოფილებელი
|
ხანდახან დამოუკიდებლად ვერ ართმევს თავს მასწავლებლის მითითებებს, იჩენს ინიციატივას,თუმცა გაუბედავად აფიქსირებს საკუთარ აზრს.არასრულყოფილად ასრულებს მოცემულ დავალებას.თუმცა ამჟღავნებს მონდომებას ცოდნის მიღებისათვის და პოზიტიურად არის განწყობილი სწავლისადმი.მოწესრიგებულია და დისციპლინირებული.
|
No comments:
Post a Comment